Startside Om koret Oversikter Aktiviteter Mediearkiv Diverse For kormedlemmer
  Styre og utvalg Årsplan Posjekter Lydinnspillinger
  Historie Øveplan Turer Film

Str ålende Those were the Days

Hals øy songkor var forn øyd med sin forestilling Those were the Days. B åde kor og dirigent var forn øyd etter siste forestilling p å l ørdag.  Etter over et halvt års forberedelser og øving fikk koret endelig fremf øre forestillingen for publikum.
thosewerethe.jpg

B åde fredag og l ørdag var det nesten fulle hus og publikum s å ut til å trives med det de fikk servert. Kor og orkester åpnet med Those were the days og Du ska itte tr ø i graset. Deretter mimret ystein Thrana og æge Ystad som var kveldens konferansierer mellom sangene. Etter et demonstrasjonstog fortsatte koret med V ømm øldalens siste v år  og  Landevei . Sj ømannen og vannsenga ble fremf ørt av dirigenten st øttet av tenorene og bassene f ør koret avsluttet med Fru Johnsen f ør pausen. Dette innslaget fikk stor applaus fra publikum.

Etter pausen kom hippietida og Aqurius fulgt av l åter av Simon and Garfunkel, Carole King, Bee Gees, Cat Stevens og Elvis f ør koret avsluttet med All that Jazz.

Se bilder fra forestillinga i Helgeland arbeiderblad.
Publisert 24. april 2012 av Sigmund B årdvik    Oppdatert 31. desember 2018 av Sigmund B årdvik

Halsøy songkor 2018